Ruzsa Ágota: Új tudás, új jövő – a XXI. század (ki)hívása.
Közös válaszok egy közös jövőre: az együttműködés szakmai műhelyei
„A tanulás öröm, teher, kihívás. Kinek-kinek más és más. Különösen izgalmas, mikor egy egész szervezetnek, intézménynek, sőt a táradalom egészének kell a változás és változtatás igényével új tudásra, kompetenciára és készségekre szert tenni.†Két szervezet a Tanuló Szervezet Társaság (SOL) és az Európai Konzorcium a Tanuló Szervezetekért (ECLO) rendezvényei… Bővebben »
Tanuló szervezet építése a gyakorlatban (Esettanulmány)
„A munkásokra, az alkalmazottakra az tette a legnagyobb hatást, hogy látták, az Epsilon vezető menedzserei is megváltozatták magatartásukat.†Bővebben »
László Ervin: Az új etika tíz alapelve
„Követeld meg az üzleti vállalkozásoktól, hogy nemcsak részvényeseik és vásárlóik, hanem minden érintett iránt felelősséget érezzenek.†Bővebben »
Tanuló szervezetek a fenntartható fejlődésért
„Peter Senge előadását természetesen a tanuló szervezetek alapjaival kezdte, és megismertette a hallgatóságot a tanuló szervezetek 5 alapelvével.†Bővebben »
László Ervin: A fenntarthatóság problémája és az európai egyetemek
„Az egyetemek a korábbitól eltérő új és sürgős feladat elé néznek. Feladatuk olyan elméleti és praktikus tudás kialakítása és továbbítása, amely az emberiség történetében még tán soha nem volt ennyire fontos és égető.†Bővebben »
Ruzsa Ágota: Új tudatosság a gazdaságban
„A jelenlegi káoszból hogyan teremthetünk rendet? Hogyan stabilizálhatjuk a világgazdaságot? Hogyan teremthetünk egy olyan világot, melyben minden létező az igazság és a teljesség szellemében él?†Bővebben »
Tanulószervezetek és tudásmenedzsment
„A most folyó viták nem a szokásos „óbor új palackban†címkével ellátott dolgok, hanem a gondolkodási folyamatok új generációjának tekinthetők.†Bővebben »
Peter Senge: A változás tánca
„Ahhoz, hogy megértsük a változás folyamatát, úgy kell gondolkodnunk, mint egy biológus és nem úgy, mint egy vezető.†Bővebben »